Verze „Hässlers Pro“
Ještě větší display, ještě vyšší výkon, ještě rychlejší procesor… Takhle nás hlavně marketéři Apple učí vnímat produkty ve verzi Pro. U nás je to ale pořád hlavně zkratka ze slova „profesionál“ – takže výrobky pro profesionální použití. K práci, pro kreativní činnost, zkrátka jakýkoli business. Takové produkty jsou denně v intenzivním zápřahu a na jejich kvalitě může záviset úspěch nebo pád firmy, která je používá. Proto jim věnujeme pozornost ve speciální linii „Hässlers Pro“.
Naši velmistři
Znáte „Pravidlo 10 000 hodin“, které zpopularizoval novinář a spisovatel Malcolm Gladwell? To říká, že než se člověk stane v jakémkoli oboru mistrem, musí se mu intenzivně věnovat alespoň 10 000 hodin. Někteří naši kolegové v Hässlers ale své knihařské řemeslo praktikují už více než 100 000 hodin! Když jim tedy říkáme velmistři, není to nadsázka.
Není vlna jako vlna.
Připadá vám vlnitá lepenka nudná? Zdání klame! Máme hned 3 projekty z nedávné doby, na kterých vám dokážeme, že vlnitá lepenka má jenom špatné PR. Je totiž skvělá! My v Hässlers ji rozhodně milujeme. Když chcete obal, který bude jednoduchý, ale umožní vám spojit unikátní design i perfektní ochranné vlastnosti, vlnitou lepenku nic nepřekoná.
Svatba roku!
Vítejte v nové éře! A máme tu hned jedno radostné oznámení Po dlouhých námluvách se tři známé firmy Hässlers, Hospa a Profilskaparen na základě společné lásky k polygrafii, obalovým inovacím a knihařině rozhodly vstoupit do společného svazku. Novomanželé budou nadále používat společné jméno HÄSSLERS CZ.
czechcrunch.cz - “Učí se plavat v knihařském byznysu. Od bankrotu se Češi dostali až k zakázkám pro Marvel či Netflix.”
Knihařská a papírenská výroba nezní možná moc sexy, Paterovi ale vybudovali firmu, která patří mezi špičku v oboru. Nyní posilují na evropském trhu.
Vlastní cestou. Tečka.
S našimi klienty často vstupujeme tam, kam ostatním zůstávají dveře zavřené. Pro naplnění zadání se nebojíme komplikovaných řešení. Někdy tak složitých, až je realizace na samé hranici technických možností. Jedině tak ale může vzniknout opravdové Gesamtkunstwerk – integrální umělecké dílo. Jako je kniha „Já věřím“ fotografky Alžběty Jungrové. Artefakt, který propojuje fotografii, grafický design, tradiční i moderní tiskové techniky, interaktivní koncept a knihařské řemeslo.
夢が実現する
Když chtějí naši klienti opravdu neobyčejný papír nebo karton, pozveme je do našeho showroomu na šálek dobrého japonského čaje a představíme jim vzorníky od Takeo Paper z Japonska. Obsahují desítky tisíc položek, ze kterých si prostě není možné nevybrat. Proto vždycky říkáme – pokud chcete něco opravdu výjimečného, najdete to v Japonsku.
Hollow Wall Box
Střešní terasa luxusního mezonetu na pražském Starém městě. Gotické věže Týnského chrámu obklopuje zářivý závoj paprsků zapadajícího slunce, které prosvěcuje i subtilní sklenky šampaňského Dom Perignon Vintage. Makléř v dokonalém obleku vytahuje zlaté pero, rozechvělí manželé ani nedýchají. Už jen podpis a byt s unikátním výhledem bude jejich. V harmonii toho okamžiku hraje důležitou roli každý detail, i když ho v tu chvíli možná ani nevnímáte.
Splendor ultima ratio*
Niche kosmetika Manasi 7 je výjimečná už od pohledu. Minimalistickému packagingu je věnována maximální možná péče. Stejně pečlivě je ale v duchu firemního manifesta „Declaration of 7“ zpracován i obsah – unikátní kompozitury pro líčení. Susanne Manasi a Olof Lindqvist neznají v podnikání žádné zkratky ani kompromisy. Uznávají jediné *absolutní měřítko – dokonalost.
Turn on, tune in, drop out.
Máme za sebou psychedelickou zkušenost! Naše vědomí otevřel unikátní ručně barvený papír z minulého století. Na jinou úroveň mysli jsme překódovali i designéra Pavla Kahotski a společně pak propadli šedesátkovému designu ze Švédska. Díky tomu vznikl neopakovatelný set krabiček pro značky IOKO a Nasstasia Alienikava. Držte se.
Na jednu stránku se nevejdu !
Šitá knižní vazba je klasika se specifickou krásou. Co když ale pro obrazové zpracování potřebujete celou šířku knihy? Dvojstrana se nikdy neotevře úplně naplocho, samotný střed uměleckého záměru vám navíc sešněrují nitě. Když chcete hodnotně prezentovat velkoformátové vizualizace předlouhých domů projektu Waltrovka, jedna klasická stránka prostě nestačí.
Udržitelnost je mýtus
„Everything man does creates more harm than good. We have to accept that fact and not delude ourselves into thinking something is sustainable. Then you can try to achieve a situation where you’re causing the least amount of harm possible. That’s the spin we put on it. It’s a never-ending summit.“ / Yvon Chouinard 2019
CKKNT
Baví nás, když je každý projekt jiný. Neláká nás dělat jenom jeden typ práce. Knihařina je přece matkou polygrafických řemesel. Baví nás řešit rozličná, někdy i trochu šílená zadání. Máme rádi dobrodružství a rádi se necháváme od klientů inspirovat. Tentokrát vám představíme hned 5 různých zadání, která vyžadovala 5 různých řešení. Zkrátka 5 různých inspirací, které měly jedno společné: všechny jsme realizovali z materiálů od Lessebo.
THE BIG ROLLOUT
I když máte skvělý tým a špičkovou výrobu, od nejlepších nápadů vede k nejlepším výrobkům jen jediná cesta – přes nejlepší materiály. Navíc musíte mít jistotu, že budou k dispozici rychle a za správnou cenu. A proto na český trh přivádíme novou špičkovou značku: Lessebo Paper ze Švédska!
SIGNATURE PAPER
Obal prodává, říká osvědčená pravda. A nás mrzí, že začala znít jako klišé, protože ji opakuje kde kdo. Troufáme si totiž tvrdit, že design a výroba obalů niche parfémů Kintsugi je ryzím důkazem její pravdivosti. Díky spříznění duší.
DESTIGMATIZACE LIDSKÉHO ZAŽÍVÁNÍ
Když je potřeba poutavě prezentovat tak intimní záležitost, jakou je lidské zažívání, je to docela rébus. Pokud navíc 100 % prodejů realizujete online, musí esenci brandu předat promyšlený packaging.
Surfin' U.S.A.
— All over Manhattan
And down Doheny way
Everybody's gone surfin'
Surfin' U.S.A. —
/
Tuhle známou hitovku nazpívali The Beach Boys v roce 1963. A proč o tom mluvíme? Protože letos se v USA surfuje na divoké vlně od Hässlers!
— Klarna, Marvel, Netflix. Surfin' Roblín.