Verze „Hässlers Pro“

Ještě větší display, ještě vyšší výkon, ještě rychlejší procesor… Takhle nás hlavně marketéři Apple učí vnímat produkty ve verzi Pro. U nás je to ale pořád hlavně zkratka ze slova „profesionál“ – takže výrobky pro profesionální použití. K práci, pro kreativní činnost, zkrátka jakýkoli business. Takové produkty jsou denně v intenzivním zápřahu a na jejich kvalitě může záviset úspěch nebo pád firmy, která je používá. Proto jim věnujeme pozornost ve speciální linii „Hässlers Pro“.

Je spousta oborů, ve kterých jsou naše produkty součástí toho, čemu se říká „business as usual“. Jsou pracovním nástrojem a jako takové musí být i konstruované – odolné materiály, decentní a nebo naopak výrazná až bláznivá grafika. Pokaždé ale v maximální kvalitě. Vybrali jsme 3 oborová řešení, ve kterých dojem z poctivé knihařiny válcuje dnes už standardní neosobní digitální nástroje. 

BANKY – PRO NAVÁZÁNÍ DŮVĚRNÉHO VZTAHU S KLIENTEM

Bankovní business je velmi konzervativní a pokud mu zrovna marketing nenasadí nějakou „cool“ masku pro mladší klienty, své tradiční pozice se pevně drží. K bankám prostě seriózní vystupování patří. Ale přestože je bankovnictví už téměř výlučně elektronická záležitost, fyzické důkazy bankovní záštity svoje kouzlo neztratily – možná právě naopak. Banky i uživatelé jim věnují mnohem větší pozornost. A my se umíme postarat, aby byl takový okamžik skutečného kontaktu nezapomenutelný. 

Například pro Handelsbanken, což je jedna z největších bank ve Švédsku, vyrábíme speciální packaging pro karty Platinum. Klientům přijdou v potahovaných krabičkách s magnety, vše kompaktně oděné do šedého Colorplanu Smoke, včetně interieru. Pro Nordea Bank, která působí v celém nordickém regionu, jsme realizovali trojdílný obal – obálku, kapsu a držák karty. A to v různých materiálových variantách pro linie Black, Premium a Platinum. Vždy v exkluzivním duchu, s pečlivě vybranými barevnými kartony a ražbou pro jednotlivé sety. Tlumené šedé a tmavě modré tóny, jemné struktury a ražená grafika – to je packaging, který ztělesňuje solidnost pro důvěrný vztah s klientem.

REAL ESTATE – PRO NEZAPOMENUTELNOU PREZENTACI BEZ TABLETU

Realitní makléři a developeři prezentují a prodávají obrovské hodnoty. Nejen finanční, ale i životní. Je samozřejmé, že si chce klient všechno pečlivě prohlédnout. Potřebuje si odnést podklady domů, přemýšlet nad nimi, nasát atmosféru nemovitosti. Nechce přitom večer u krbu sedět se sklenkou whisky nad webovou prezentací, ani s levným katalogem jak z nějakého supermarketu. Proto si projekt Sky City Villas od Architekta Ivana Kroupy pro pražského developera Conti Development zasloužil pravou obrazovou publikaci. Realizovali jsme ji jako flat vazbu, tedy plnoplošně lepenou knihu, ve které rozložení velkoformátových vizualizací nic neruší. 

Pro stylovou prezentaci v rušné realitní kanceláři jsme zase připravili desky a precizní pořadače s kroužkovou mechanikou. Vmžiku je vytáhnete z knihovny a před klientem se otevře nový svět – který si navíc odnese domů, protože mu dáte prezentaci s sebou. Nejlépe v tašce ve stejném stylu. Podobných řešení jsme realizovali celou řadu, pro prestižní kanceláře jako MOHV, HusmanHagberg, SMH, Bjurfors a další. Pro real estate segment je naším oblíbeným materiálem plátno nebo jemně strukturovaný, ale odobný papír.

HOSPITALITY – PRO KOMPLEXNÍ ZÁŽITEK

Do hotelů, restaurací, barů a kaváren nechodíme jen na skvělé jídlo a pití. Dokonalý zážitek může být komplexní jedině v případě, když je bezchybný i servis, prostor má skvělý design a atmosféru a do dokonalosti jsou dotažené i všechny detaily. Například Menu. Nebylo by nic horšího, než přijít na degustaci do Michelinské restaurace, kde by celý zážitek degradoval výběr tabule z tuctově odvedené nabídky v banálních koženkových deskách. 

Menu proto vždy vyrábíme individuálně. Z hlediska materiálů vybíráme z odolných pláten, papírů, recyklované kůže či polyuretanů, dokážeme poradit i různá řešení upevnění nabídkového listu. Velkou důležitost pro výsledný efekt má samozřejmě i unikátní ražba. Menu by mělo být vyladěné v designu celého brandu a musí zapadat do estetického celku. Provozujete hotel? Pak doporučujeme na design Menu navázat i řadu dalších produktů pro hosty, jako třeba desky pro informace do pokojů, řešení cedulky „Do not disturb“ apod. Pro hotel Downtown Camper ze severské sítě Scandic jsme například podobnou sadu vyvedli v šedém Colorplanu, s velkými černými ražbami. 

Potřebujete pro vaše podnikání podobné kvalitní, odolné, ale stále stylové a unikátní vybavení? Dejte nám vědět. V linii „Hässlers Pro“ vám určitě nabídneme řešení, o kterém jste tajně snili.

Next
Next

Naši velmistři