Když si chcete přivonět, i online kampaň stojí a padá s kvalitou fyzické prezentace.

 

Online marketing hýbe světem. Ale když potřebuje pořádnou zbraň – sáhne po papíru. Tak vznikl Influencer Mailer Box pro Rimmel London, který nás dostal do finále Beauty Global Awards 2020.

Hlavní podíl na úspěchu v mezinárodní soutěži má design našeho klienta z Velké Británie – GPA Luxury. Na kompletní realizaci minimalistického, ale náročně řešeného návrhu kosmetického boxu už ovšem mají zásluhu naše staré poctivé mašiny. A lidi z naší dílny, kteří milují svoje tradiční řemeslo. Jedině díky nim získal sofistikovaně řešený kosmetický box s dynamickou prezentací 3 různých kosmetických produktů takovou pozornost.

Jak může úspěch online kampaně globální kosmetické značky záviset na jedné malé obalové výrobě v Česku? Snadno. Protože i pro ty dneska tak populární sociální sítě, a zejména když chcete zapojit inluencery, potřebujete hlavně zážitek. Nikdo se nebude rozplývat nad sebelepší multimediální prezentací, když jde o kosmetiku a člověk si prostě chce přivonět!

Náš box takový zážitek umožňuje. A troufáme si říct, že i umocňuje. Produkty jsou skryté za jednoduchým vnějším víkem, které sedí s minimálním odstupem na kartonové platformě. Hlavní hrdinové jsou uvnitř, takže i tady se návrh přísně drží minimalismu – také grafika je zestručněna na logo a název kampaně. Pro zvětšení efektu jsme navíc pracovali s postupným odkrýváním. Po vysunutí víka se objeví čtyřstěnné desky držené magnetem ve tvaru kvádru, ale kosmetika ještě zůstavá ukrytá.

Pak už se ale desky dají jediným dotykem snadno otevřít, aby naráz odhalily vnitřní dynamickou třípatrovou architekturu s uloženou kosmetikou. Díky důmyslnému řešení je celá konstrukce mimořádně variabilní, ačkoli při zachování přesnosti výroby vlastně není konstrukčně až tak složitá – tři potahované krabičky vlepené do čtyřstěnných potahovaných desek. To vše v potahovaném boxu.

Podstatná je ovšem právě kvalita ruční práce, lepení a kompletace. Kus od kusu. Grafika je ražená, kompaktní potah jsme řešili papírem Colorplan Mist v odstínu „off white“. Interiéry jednotlivých produktů tvoří tvarové výseky do bílé pěny s následným přesným tvarovým vykrytím zmíněným papírem.

Jednalo se o sérii 425 kusů, což ani pro naši malou výrobu standardně není problém. Pořádně nás ovšem zaměstnal 3týdenní deadline. Všechno se ale podařilo skvěle. A znovu máme radost, že i tato náročná zakázka potvrdila nenahraditelnost našich tradičních technologií a výrobních postupů v dnešním digitálním světě.

 
Previous
Previous

Ginem proti Koroně!

Next
Next

Práce pro Formuli 1 vyžaduje nejen maximální výkon, ale také 100% přípravu v boxech.