Ginem proti Koroně!

 

Tomáš z Frame baru v Praze na konec lockdownu odmítl čekat s rukama v klíně. K jeho novému konceptu jsme vytvořili interaktivní dárkové balení.

Mohl sedět v zamčeném podniku a čekat, až mu situace dovolí otevřít. Nebo využít čas a vymyslet nový způsob kontaktu se zákazníky, který je navíc potěší. Tomáš se rozhodl pro druhou možnost...

Na podzim minulého roku nás oslovil s tím, že chce pro zákazníky svého Frame baru v centru Prahy vymyslet překvapení. Udělat jim radost a vytrhnout je z letargie lockdownu, aby na něj a jeho podnik nezapomněli. Představoval si netradiční balení ginu s tonikem ve formě interaktivního boxu, který nabídne nejenom dráždivou kombinaci ušlechtilých nápojů pro jejich smysly, ale také inspiraci a spoustu zajímavých informací pro dlouhé zimní večery. Společně jsme navrhli unikátní box s padacími stěnami.

Na první pohled jednoduchá kostka ukrývá spoustu zábavy. Stačí vysunout vrchní část záměrně nenápadné krabice a rozevřou se před vámi čtyři volné padací stěny, které váš pohled navedou na centrální “pódium” s dominantní lahví ginu Sikkim a osmi různými lahvičkami toniku. Ozdobným bohusem je koření, sušené ovoce a návody k přípravě na rozevřených stěnách, které z vás udělají barmana u vašeho vlastního domácího barového pultu. Jednoduchá konstrukce z klasické vlnité lepenky je kompaktně potažená hrubým plátnem v různých barevných variantách. Na bar odkazuje logo Frame provedené luxusní bronzovou ražbou.

Nenápadný box v sobě skrývá spoustu přemýšlení a ruční práce. Ale podle reakcí víme, že se investovaný čas vyplatil. Nečekaný “wow efekt” rozevíracího boxu potěšil spoustu Tomášových zákazníků, ať už se s ním setkali pod vánočním stromečkem, nebo později. A nás těší i to, že jsme v dlouhotrvajícím lockdownu pomohli přijít s nápadem, který v nestandardní situaci hledá nové cesty z krize. Jsme rádi, že jsme pomohli najít v dlouhém tunelu světlo zrovna člověku, který z principu odmítá jen nadávat na tmu. Děkujeme za zakázku, Tomáši!

 
Previous
Previous

Jak na věc, když je pro online kampaň Adidasu potřeba ruční práce na stoletých mašinách?

Next
Next

Když si chcete přivonět, i online kampaň stojí a padá s kvalitou fyzické prezentace.